Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Ankara

Valilikler

T.C. ETİMESGUT KAYMAKAMLIĞI
T.C. ETİMESGUT KAYMAKAMLIĞI
T.C. ETİMESGUT KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik Muhtarlar İç Kontrol
  • ETİMESGUT
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
        • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
        • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
        • İdare ve Denetim Şefliği
        • Evrak Şefliği
        • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
      • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
    • Muhtarlar
    • İç Kontrol
  • ETİMESGUT
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM

Etimesgut İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

 
 
 
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün Görevleri
 
Temel eğitim, ortaöğretim, mesleki ve teknik eğitim, din öğretimi, özel eğitim ve rehberlik ile hayat boyu öğrenmeye yönelik ortak hizmetler aşağıda belirtilmiştir.
  • Eğitimi geliştirmeye yönelik görevler:
1) Eğitim öğretim programlarının uygulanmasını sağlamak, uygulama rehberleri hazırlamak,
2) Ders kitapları, öğretim materyalleri ve eğitim araç-gereçlerine ilişkin işlemleri yürütmek, etkin kullanımlarını sağlamak,
3) Eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak,
4) Eğitime erişimi teşvik edecek ve artıracak çalışmalar yapmak,
5) Eğitim hizmetlerinin yürütülmesinde verimliliği sağlamak,
6) Eğitim kurumları ve öğrencilere yönelik araştırma geliştirme ve saha çalışmaları yapmak,
7) Eğitim moral ortamını, okul ve kurum kültürünü ve öğrenme süreçlerini geliştirmek,
8) Eğitime ilişkin projeler geliştirmek, uygulamak ve sonuçlarından yararlanmak,
9) Ulusal ve uluslararası araştırma ve projeleri takip etmek, sonuçlarından yararlanmak,
10) Kamu ve özel sektör eğitim paydaşlarıyla işbirliği içinde gerekli iş ve işlemleri yürütmek,
11) Eğitim hizmetlerinin geliştirilmesi amacıyla Bakanlığa tekliflerde bulunmak,
12) Etkili ve öğrenci merkezli eğitimi geliştirmek ve iyi uygulamaları teşvik etmek.
  • Eğitim kurumlarına yönelik görevler:
1) Eğitim ortamlarının fiziki imkânlarını geliştirmek,
2) Resmi eğitim kurumlarının açılması, kapatılması ve dönüştürülmesi işlemlerini yürütmek,
3) Öğrencilere barınma hizmeti sunulan eğitim kurumlarında bu hizmeti yürütmek,
4) Eğitim kurumları arasında işbirliğini sağlamak,
5) Eğitim kurumlarının idari kapasite ve yönetim kalitesinin geliştirilmesini sağlamak,
6) Eğitim kurumlarının hizmet, verimlilik ve donatım standartlarını uygulamak, yerel ihtiyaçlara göre belirlenen çerçevede standartlar geliştirmek ve uygulamak,
7) Eğitim kurumlarındaki iyi uygulama örneklerini teşvik etmek, yaygınlaşmasını sağlamak,
8) Eğitim kurumları arasındaki kalite ve sayısal farklılıkları giderecek tedbirler almak,
9) Kutlama veya anma gün ve haftalarının programlarını hazırlamak, uygulatmak,
10) Öğrenci velileri ve diğer tarafların eğitime desteklerini sağlayıcı faaliyetler yapmak.
  • Öğrencilere yönelik görevler:
1) Rehberlik ve yöneltme/yönlendirme çalışmalarını planlamak, yürütülmesini sağlamak,
2) Öğrencilerin eğitim kurumlarına aidiyet duygusunu geliştirmeye yönelik çalışmalar yapmak, yaptırmak ve sonuçlarını raporlaştırmak,
3) Öğrencilerin kayıt-kabul, nakil, kontenjan, ödül, disiplin ve başarı değerlendirme iş ve işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
4) Öğrencilerin yatılılık ve burslulukla ilgili işlemlerini yürütmek,
5) Öğrencilerin ulusal ve uluslararası sosyal, kültürel, sportif ve izcilik etkinliklerine ilişkin iş ve işlemlerini yürütmek,
6) Öğrencilerin okul başarısını artıracak çalışmalar yapmak, yaptırmak,
7) Öğrencilerin eğitim sistemi dışında bırakılmamasını sağlayacak tedbirleri almak,
8) Yurtdışında eğitim alan öğrencilerle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
9) Öğrencilerin okul dışı etkinliklerine ilişkin çalışmalar yapmak, yaptırmak,
10) Sporcu öğrencilere yönelik hizmetleri planlamak, yürütülmesini sağlamak.
11) Okul sağlık hizmetlerinin yürütülmesini sağlamak,
12) Eğitim, danışmanlık hizmetlerinin yazışma ve koordinesinin yürütülmesini sağlamak.
  • İzleme ve değerlendirmeye yönelik görevler:
1) Eğitim kurumu yöneticilerinin performanslarını izlemek ve değerlendirmek,
2) Eğitim öğretim programlarının uygulanmasını izlemek ve değerlendirmek,
3) Öğretim materyallerinin kullanımını izlemek ve değerlendirmek,
4) Öğretmen yeterliliklerini izlemek ve değerlendirmek.
(2) Birinci fıkradaki görevler gerektiğinde birimler arası koordine kurularak yürütülebilir.
 
  • Temel eğitim hizmetleri
a) Okul öncesi eğitimi yaygınlaştıracak ve geliştirecek çalışmalar yapmak,
b) İlköğretim öğrencilerinin maddi yönden desteklenmesini koordine etmek.
 
  • Ortaöğretim hizmetleri
a) Ortaöğretim kurumlarındaki öğrencilerin başarılarının artırılmasına ilişkin inceleme ve araştırmalar yapılmasını sağlamak.
b) Ortaöğretim öğrencilerinin maddi, sosyal ve kişisel gelişim yönünden desteklenmesini koordine etmek.
c) Öğretim programlarının uygulanma süreçlerini izlemek ve değerlendirmek.
ç) Devamsızlık ve okul terki riski altındaki öğrencilere ilişkin inceleme ve araştırmalar yapılmasını sağlamak.
 
  • Mesleki ve teknik eğitim hizmetleri
a) Mesleki ve teknik eğitim-istihdam ilişkisini yerelde sağlamak ve geliştirmek,
b) 5/6/1986 tarihli ve 3308 sayılı Mesleki Eğitim Kanunu kapsamında çıraklık eğitimi ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,
c) Meslekî ve teknik eğitimin yerel ihtiyaçlara uygunluğunu sağlamak.
 
  • Din öğretimi hizmetleri
a) Din kültürü ve ahlak bilgisi eğitim programlarının uygulanmasını sağlamak,
b) Seçmeli din eğitimi derslerini takip etmek, uygulanmasını gözetmek,
c) Din eğitiminde kullanılan ders kitabı ve materyallerin teminini koordine etmek.
 
  • Özel eğitim ve rehberlik hizmetleri
a) Bakanlık tarafından oluşturulan özel eğitim ve rehberlik politikalarını uygulamak,
b) Resmi eğitim kurumlarınca yürütülen özel eğitimin yaygınlaşmasını ve gelişmesini sağlayıcı çalışmalar yapmak,
c) Özel eğitim programlarının uygulanma süreçlerini izlemek ve değerlendirmek,
ç) Bilim sanat merkezleriyle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
d) Rehberlik ve araştırma merkezlerinin nitelikli hizmet vermesini sağlamak,
e) Rehberlik ve araştırma merkezlerinin ölçme araçlarını sağlamak,
f) Mobil rehberlik hizmetlerinin uygulanmasını sağlamak,
g) Madde bağımlılığı, şiddet ve benzeri konularda toplum temelli destek sağlamak,
ğ) Engelli öğrencilerin eğitim hizmetleri ile ilgili çalışmalar yapmak,
h) Rehberlik ve kaynaştırma uygulamalarının yürütülmesini sağlamak,
ı) Rehberlik servislerinin kurulmasına ve etkin çalışmasına yönelik tedbirler almak,
i) Özel yetenekli bireylerin tespit edilmesini ve özel eğitime erişimlerini sağlamak,
j) Özel yetenekli bireylerin eğitici eğitimlerini planlamak ve uygulamak,
k) Özel yetenekli birey eğitimine ilişkin araştırma, geliştirme ve planlama çalışmaları yapmak.
l) Hakkında eğitim tedbiri kararı alınan çocukların eğitimi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
 
  • Hayat boyu öğrenme hizmetleri
a) Örgün eğitim alamayan bireylerin bilgi ve becerilerini geliştirici tedbirler almak,
b) Hayat boyu öğrenmenin imkân, fırsat, kapsam ve yöntemlerini geliştirmek,
c) Yetişkinlere yönelik yaygın meslekî eğitim verilmesini sağlamak,
ç) Öğrenme fırsat ve imkânlarını destekleyici çalışmalar yapmak,
d) Beceri ve hobi kursları ile kültürel faaliyetlerle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
e) Çocuk, genç ve aileler ile ilgili eğitim ve sosyo-kültürel etkinlikler yapmak,
f) Açık öğretim sistemi ile ilgili uygulamaları yürütmek,
g) Edinilen bilgilerin denkliğine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
ğ) Mesleki Yeterlilik Kurumuyla ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
 
  • Özel öğretim kurumları hizmetleri
a) Özel öğretim kurumlarıyla ilgili Bakanlık politika ve stratejilerini uygulamak,
b) Özel öğretim kurumlarınca yürütülen özel eğitimin gelişmesini sağlayıcı çalışmalar yapmak,
c) Engellilerin özel eğitim giderleriyle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
ç) 8/2/2007 tarihli ve 5580 sayılı Özel Öğretim Kurumları Kanunu kapsamında yer alan kurumların açılış, kapanış, devir, nakil ve diğer iş ve işlemlerini yürütmek,
d) Özel yurtlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
e) Özel öğretim kurumlarındaki öğrencilerin sınav, ücret, burs, diploma, disiplin ve benzeri iş ve işlemlerini yürütmek,
f) Azınlık okulları, yabancı okullar ve milletlerarası okullara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
g) Özel okulların arsa tahsisi ile teşvik ve vergi muafiyetiyle ilgili iş ve işlemlerini yürütmek,
ğ) Kursiyerlerin sınav, ücret, sertifika ve benzeri iş ve işlemlerini yürütmek,
h) Özel öğretim kurumlarını ve özel yurtları denetlemek, sonuçları raporlamak ve değerlendirmek,
ı) Özel öğretim kurumlarında öğretim materyallerinin kullanımıyla ilgili süreçleri izlemek, değerlendirmek,
i) Özel eğitim ve özel öğretim süreçlerini izlemek ve değerlendirmek,
j) Öğrencilerin daha fazla başarı sağlamalarına ilişkin faaliyetler yürütmek.
k) Özel rehabilitasyon merkezlerinin iş ve işlemlerini yürütmek.
 
  • Bilgi işlem ve eğitim teknolojileri hizmetleri
 a) Öğretim programlarını teknik yönden izlemek ve sonuçlarını değerlendirmek.
b) Eğitim faaliyetlerinin iyileştirilmesine yönelik teknik çözümlere ve yerel ihtiyaçlara dayalı uygulama projeleri geliştirmek ve yürütmek.
c) Yenilikçi eğitim ve teknoloji destekli eğitim uygulamaları için yenilikçi çözümler hedefleyen proje ve araştırmalarda birimlere ve resmi ve özel kurumlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
ç) İlgili birimler ile işbirliği içinde proje ve araştırma sonuçlarının yeni uygulamalara yön vererek sürdürülebilir iş süreçlerine dönüşümünü sağlamak.
d) Eğitim araç ve ortam standartlarının uygunluk testlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
e) Uzaktan eğitim ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
f) Eğitim bilişim ağını işletmek ve geliştirmek, erişim ve paylaşım yetkilerini yönetmek.
g) Tedarikçilerin eğitim materyalleri ve e-içerik projelerini incelemek ve değerlendirmek.
ğ) Eğitim teknolojileriyle ilgili bütçe ve yatırım planlamalarını yapmak.
h) Bilişime ilişkin Bakanlık ve diğer birim projelerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
ı) Kamu bilişim standartlarına uygun çözümler üretmek.
i) Haberleşme, veri ve bilgi güvenliğini sağlamak.
j) Eğitim bilişim ağının kullanımının yaygınlaştırılmasını sağlamak.
k) Bilişim hizmetlerine ve internet sayfalarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
l) Elektronik imza ve elektronik belge uygulamalarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
m) Bilgi işlem ve otomasyon ihtiyacının karşılanmasına destek sağlamak ve işletimini yapmak.
n) İstatistikî verilerin saklanmasına ilişkin teknik iş ve işlemleri yürütmek.
o) Çağrı sistemleri kurulmasına ve işletilmesine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
ö) Fatih projesine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
 
  • Strateji geliştirme hizmetleri
a) İl/ilçe düzeyinde iş takvimini hazırlamak,
b) İl/ilçe stratejik planlarını hazırlamak, geliştirmek ve uygulanmasını sağlamak,
c) Hükümet programlarına dayalı eylem planı ile ilgili işleri yürütmek,
ç) Kalkınma planları ve yılı programları ile ilgili işlemleri yürütmek,
d) Faaliyetlerin stratejik plan, bütçe ve performans programına uygunluğunu sağlamak,
e) Hizmetlerin etkililiği ile vatandaş ve çalışan memnuniyetine ilişkin çalışmalar yapmak,
f) Bütçe ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
g) Ayrıntılı harcama programını hazırlamak,
ğ) Nakit ödemelerin planlamasını yapmak, ödemeleri izlemek,
h) Malî durum ve beklentiler raporunu hazırlamak,
ı) Kamu zararı ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
i) Yatırımlarla ilgili ihtiyaç analizlerini yapmak, verileri hazırlamak,
j) Performans programıyla ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
k) Okul aile birlikleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
l) Eğitim kurumu bina veya eklentileri ile derslik ihtiyaçlarını tespit etmek,
m) İstatistikî verileri ilgili birimlerle işbirliği içinde ulusal ve uluslararası standartlara uygun ve eksiksiz toplamak, güncelleştirmek, analiz etmek ve yayınlamak,
n) Eğitim kurumları, yönetici, öğretmen ve çalışanlar için belirlenen performans ölçütlerinin uygulanmasını izlemek, yerel ihtiyaçlara göre performans ölçütleri geliştirmek ve uygulamak,
o) İlgili birimlerle koordinasyon sağlayarak vatandaş odaklı yönetimin oluşturulması, idarenin geliştirilmesi, yönetim kalitesinin artırılması, hizmet standartlarının belirlenmesi, iş ve karar süreçlerinin oluşturulması ile bürokrasi ve kırtasiyeciliğin azaltılmasına ilişkin araştırma geliştirme faaliyetleri yürütmek,
ö) Eğitime ilişkin araştırma, geliştirme, stratejik planlama ve kalite geliştirme faaliyetleri yürütmek,
p) Eğitime ilişkin projeler hazırlamak, uygulamak,
r) İlçe millî eğitim müdürlükleri ile eğitim kurumlarının proje hazırlama ve yürütme kapasitesini geliştirici çalışmalar yapmak,
s) Araştırma ve uygulama projelerinde finansal ve malî yönetimi izlemek, raporlamak.
 
  • Ölçme, değerlendirme ve sınav hizmetleri
a) Ölçme ve değerlendirme iş ve işlemlerini birimlerle iş birliği içerisinde yürütmek.
b) Sınavların uygulanması ile ilgili organizasyonu yapmak ve sınav güvenliğini sağlamak.
c) Sınav komisyonunun sekretarya hizmetlerini yürütmek.
 
  • Yükseköğretim ve yurt dışı eğitim hizmetleri
a) Yükseköğretimle ilgili Bakanlıkça verilen görevleri yerine getirmek.
b) Yükseköğretime giriş sınavları konusunda ilgili kurum ve kuruluşlarla iş birliği yapmak.
c) Yurt dışında öğrenim görüp yurda dönen öğrencilerle ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
 
  • İnsan kaynakları hizmetleri
a) İnsan kaynaklarıyla ilgili kısa, orta ve uzun vadeli planlamalar yapmak,
b) Norm kadro iş ve işlemlerini yürütmek,
c) İl/ilçe özlük dosyalarının muhafazasını sağlamak,
ç) Özlük ve emeklilik iş ve işlemlerini yürütmek,
d) Disiplin ve ödül işlemlerinin uygulamalarını yapmak,
e) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması işlemlerini yürütmek,
f) Yöneticilik formasyonunun gelişmesini sağlayıcı faaliyetler yürütmek,
g) Personelin eğitimlerine ilişkin iş ve işlemleri yapmak,
ğ) Aday öğretmenlerin uyum ve adaylık sürecinde haklarında uygulanacak performans değerlendirmesi ve sınavlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
h) Öğretmen yeterliliği ve iş başarımı düzeyini iyileştirici hizmet içi eğitimler yapmak,
ı) Öğretmen yeterliliklerine ilişkin Bakanlığa geri bildirim ve önerilerde bulunmak,
i) Öğretmenlerin hizmet içi eğitimlerine yönelik ulusal ve uluslararası gelişmeleri izlemek,
j) Öğretmenlerin meslekî gelişimiyle ilgili araştırma ve projeler yapmak ve uygulamak,
k) Öğretmenlerin meslekî gelişimine yönelik yerel düzeyde etkinlikler düzenlemek,
l) Yöneticilerin, öğretmenlerin ve diğer personelin atama, yer değiştirme, askerlik, alan değişikliği ve benzeri iş ve işlemlerini yapmak,
m) Personelin pasaport ve yurt dışı iş ve işlemlerini yürütmek,
n) Sendika ve konfederasyonların il temsilcilikleriyle iletişim sağlamak,
o) 25/6/2001 tarihli ve 4688 sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları ve Toplu Sözleşme Kanunu kapsamındaki görevleri yürütmek.
ö) Soruşturma ve inceleme raporlarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
p) Disiplin kuruluna girecek dosyaların iş ve işlemlerini yapmak,
r) Adlî ve idarî makamlardan gelen ön inceleme iş ve işlemlerini yürütmek.
 
  • Destek hizmetleri
a) Yayın faaliyetlerini yürütmek,
b) Ders araç ve gereçleri ile donatım ihtiyaçlarını temin etmek,
c) Ücretsiz Ders Kitabı Temini Projesini yürütmek,
ç) Taşınır ve taşınmazlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
d) Depo iş ve işlemlerini yürütmek,
e) Lojmanlar ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
f) Yemekhane iş ve işlemlerini yürütmek,
g) Öğretmenevleri ve sosyal tesislerle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
ğ) Döner sermaye iş ve işlemlerini yürütmek,
h) Temizlik, güvenlik, ısınma, aydınlatma, onarım ve taşıma gibi işlemleri yürütmek,
ı) Satın alma iş ve işlemlerini yürütmek,
i) Tahakkuk işlemlerine esas olan onayları almak ve ilgili diğer işlemleri yürütmek,
j) Genel evrak ve arşiv hizmetlerini yürütmek.
 
 
 
 
İletişim:
 
Adres:İstasyon Mahallesi Akasya Caddesi No:5/A Etimesgut/ANKARA
e-posta:etimesgut06@meb.gov.tr
Telefon:0312 245 16 02- 0312 244 40 00
Fax: 0312 2445990
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat Bilgi Sistemi
  • Gizlilik Kullanım Ve Telif Hakları
  • Bilgi Edinme
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
İstasyon Mah. Akasya Cad. No:5/A Etimesgut / ANKARA
+90 312 244 10 57
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız